lørdag 24. mars 2012

Hvitt & grått som basis....

Formen er heldigvis bedre:)Og dagen er blitt brukt til små prosjekter ute og inne....Alltid noe å gjøre vettu..:)

Her er en vinkel fra stua jeg har vist lite tror jeg.Den gamle kakkelovnen er arvegods og har stått i barndomshjemmet til min svigerfar.Den er ca 110 år og vi hentet den hit når vi bygde huset vårt.Den er i veldig god stand og varmer skikkelig godt på kalde dager.Heldige oss som har en slik "skatt" i huset:)

Gammel og veldig vakker!


I stuen går det fortsatt i hvite og grå tekstiler.Fortsatt har vi kjølige kvelder det kan være godt å pakke seg inn i et godt teppe kjenner jeg,så de blir litt til:)

Den gamle kurvkisten er et funn fra Skrot Tor,den var orntlig "shabby" og jeg valgte tilslutt å male den.



Her begynner fjær og egg å snike seg inn....Kom over noen herlige fjær på Panduro..som jeg skal bruke i ulike dekorasjoner til påske...som ikke er langt unna,juhuuu!:))

Håper alle har en fantastisk lørdag!!klem Vibeke

4 kommentarer:

  1. Så flott dette var. Nydelig med perleblomstene i den hvite terrinen med greinene rundt kanten. Likte veldig godt den gamle ovnen deres. Har også en gammel ovn, men tror ikke den er over hundre år. Men, gammel og fin er den også. Flott innlegg ute ved inngangen deres. Så lekkert du har gjort det med alle blomstene. Vakkert!

    SvarSlett
  2. Skulle også si at jeg synes bildet med alle teppene var så stilig! Flott med lysekrona og veggen i bakgrunnen!

    SvarSlett
  3. Åh, nyyydelige bilder! Du lager så fine dekorasjoner og pynter så vakkert. Den gamle etasjeovnen var jo bare helt fantastisk, for en lykke å ha noe slikt i hus!! Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klem fra Berit.

    SvarSlett
  4. Hei! Så flott blogg du har, nydelige bilder og fargevalg. Jeg er også veldig glad i den sarte gråfargen, og hvitt, og liker kurvene du har valgt. Tror nesten jeg må kopiere en nettingkurven med vårblomster hvis det er iorden? Ha en flott søndag, her er det jobb om litt. Klem

    SvarSlett