lørdag 12. mai 2012

Stemning...

God søndag alle dere gode som titter innom..Her viser jeg et glimt fra kjøkkenkroken som har fått en oppgradering...Oppgraderingen består jo av det selvlagede kurvopphenget jeg lagde på fredag.Og her hjemme har det det ført til begeistring...utrolig nok fra mine håpefulle på 17 og 13 år.."Nå bor vi som de har det hos Harry Potter,for Gygrid hadde sånn i taket med drageegg oppi kurvene..." Aldri fått slik positiv tilbakemelding for noe her hjemme før..(for stort sett får man høre at det er FOR hvitt..)Å mor hun er så fornøyd med responsen og fortsatt veldig fornøyd med oppgraderingen :)))Men det jeg egentlig vil vise dere er disse skjønne duftende kvistene som stråååålte i kveldsola i går kveld.ENJOY!!






Onsdag ble disse plukket og enda står de så fint og dufter helt vidunderlig!!Igjen helt gratis og det beste av alt så finnes de rett utenfor døra:))I dag skal jeg hjelpe til i konfirmasjonen til Sandra,hvor jeg har laget bordkort .Gleder meg til å se det flotte konfirmasjonsbordet hennes.Bilder kommer ,det kan jeg love:)Ha en strålende søndag alle sammen! Klem Vibeke

2 kommentarer:

  1. Ja,dette var stemmnig Vibeke!
    For et romantisk kjøkken.....veldig fint!
    Alt du viser er jo så gjennomført!

    Jeg kjenner duften helt hit av de skjønne kvistene;)

    God søndag ønskes.
    Varme klemmer;)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig med ei slik tilbakemelding fra ungdommene i huset. :) Det ble jo også veldig stilig! Herlige kveldssolbilder. Det er nydelig nå.

    SvarSlett