fredag 1. juni 2012

Selvplukk i blålilla toner..

Her møter vi helgen med blomster fra hagen i lilla & blåtoner!En herlig og inspirerende kombinasjon!

Når buketten ble til ,kom jeg på at jeg må jo få vise kurven jeg fikk med hjem fra Gran Canaria i høst..Klarte nesten ikke å velge men så falt det til slutt på denne turkise da..Som "skytte"jeg er ,var ikke det noe bombe,for vi elsker turkis visst vi:)))(Stemmer på meg hvertfall..)


Flere flasker fra "skattejakten "kommer her,å så glad for de!!

En herlig fargesymfoni!!!

 Før jeg avslutter her vil jeg takke for ALLE de skjønne tilbakemeldingene jeg får,helt fantastiske og jeg blir så glad og rørt...(lettrørt som jeg er..."sånn er det å ha følelsene utenpå kroppen" ,pleier jeg å si..når jeg begynner å "sippe":))))







Å så godt det er å omgi seg med slike farger!!Morsomt er det også å sette sammen det man har, å finne så masse glede i det.Riktig god helg,klem Vibeke!


18 kommentarer:

  1. Det er så inspirerende å titte innom bloggen din hver dag.
    Gleder meg til å se den (helt garantert) fine fanen du har laget for oss i morgen =)
    God helg
    Hilsen Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Å SÅ hyggelig tilbakemelding da:))Fanen til Barnasdag vil nok ikke pryde min strek i år,men mine skjønne toåringers herlige figurer av Karius & Baktus:)))De er bare så flotte og fortjener å bli vist til Porsgrunn by i morgen:)Får desverre ikke sett dere i toget i morgen,men ønsker store og små masse lykke til:)God helg:)

      Slett
  2. Så lekkert dette var! Nydelige blomster du har plukket, de var så fine i fargene og passet så godt sammen. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Hulda:))Elsker bare disse fargene jeg også:)

      Slett
  3. Vakkert ! så herlige farger som man blir glad av.
    Ha en fin fredag Vibeke som også er vakker. Både på innsiden og utsiden. :)

    SvarSlett
  4. Fantastisk vakre bilder!!
    Og nydelige farger:)

    Ha en flott helg:)

    Klem Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Linda:))

      Fin fin helg til deg også:)))

      Slett
  5. Kjære Vibeke!
    Så nydelige blomster du har plukket i dag.
    Hva hadde vel livet vært uten blomster og fuglesang....og så oss da....
    Nydelige farger og bildene er som tatt ut av hagebladet til Maison!
    Nå mangler bare kaken min som jeg har bakt med fioler på....ååå det hadde vært kos.Kake i din vakre hage.
    Nå må du kose deg i helgen og takk for de skjønneste ord hos meg.Smil:)
    Søt klem til søt dame!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å ja den kaken her hadde vært helt topp Camillamor:)))Takk for dine alltid skjønne ord:)))
      Riktig god helg,klem Vibeke

      Slett
  6. Fantastik vakre bilder Vibeke, du er så dyktig!! Og FOR noen farger, syrinene er bare så vakre både i utseende og duft!! Du klarer virkelig å videreformidle stemningen. Flott levegg under her også! Ønsker deg og dine en finfin helg :) Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Å hjertelig tusen takk kjære Gry:)Ja jeg må selv si at disse fargene er bare nydelige:)Nå står buketten på skomakerbordet mitt og har fargefest med stemor i blå,gult,lilla og forglemmegei...Da kan du tenke deg at det er en fryd å ta seg en titt der:)))God helg til deg også,måtte den bli fiiiin:)Klem på klem herfra!

    SvarSlett
  8. Wooooooow!!!Ei fryd å komme inn her!
    Nyyyyydelegaste bilda frå først til sist i bloggen din!

    VAKKERT ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koslig å høre fra deg:))Tusen takk!!
      Klem Vibeke

      Slett
  9. Så lekre kombinasjoner - herlig å nyte noen sommerbilder hos andre, mens man venter på sola :)

    Birte

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)Ja vi har vært heldige nå,men nå skal visst vi også få litt gråvær...:(Det kommer vel litt sol om ikke så lenge igjen får vi håpe:))

      Slett
  10. Härligt färgsprakande bilder.:-) Stina

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så hyggelig å høre:))Elsker denne kombinasjonen jeg også:))

      Slett