fredag 2. august 2013

Det er bare å NYTE!

August er igang,og man gjør seg noen tanker om hva vi snart har i vente....nemlig høsten!
Kjenner at jeg er overhode ikke klar for den ennå...selv om jeg elsker høsten ,så kan den godt vente en god stund til. Derfor NYTES hver en varm sommerdag eller kveld utendørs! I går kveld ble det en god tekopp på min nye favorittplass på verandaen. Bare kooooser meg her med mitt nye skap og kjenner masse god inspirasjon kommer når man sitter her:) I kurvstolen er et herlig rutete trekk eller er det det? Neida jeg har gjort som jeg har gjort mange ganger før,brukt gamle gardinelengder som jeg bare bretter rundt en pute. Disse hang en gang på ei av jentene mine sitt barnerom,synes de er bare så søte og ruter blir jeg aldri lei.




Har dere sett jeg har funnet en minikurv?Helt lik min gamle store!
Ja jeg vet det....denne dama er glad i pelargoner:)




I dag blir det en tur til Bente i Nevlunghavn,hun skal nå legge ned Otiilies Gårdshandel...noe jeg selfølgelig synes er veldig trist med skjønner godt hennes valg. Det blir derfor masse godt salg på varer hun har i butikken og herlige Lise fra Sverige kommer med masse fine skatter.Vil også benytte anledningen til å TAKKE  Bente for all inspirasjon,oppmuntring og for at hun er den flotte personen hun er..hun har virkelig gledet mange gjennom de årene hun har holdt på. Helt klart jeg skal ta turen ut:)
Riktig god lørdag alle dere gode der ute!Klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. Ja der ser det ut som det er godt å sitte, nydelig! Kjenner at jeg skulle også gjerne tatt en tur til Nevlunghavn i dag, ja!
    God helg til deg!
    Hilsen Signe.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hei på deg vennen!!!

    Ja, nå lurere høsten like rundt hjørnet...
    Men jeg vil også ha mer sommer!!!

    Det er jo så nydelig! Godt og varmt, lette klær, dører og vinduer åpne, lyst, enkel mat ute, late dager på stranda, og turer til sørlandsbyer!!!
    Også så mage hyggelige sommergjester i butikken!!!

    Kos deg masse på tur i dag!!!

    Gleder meg til å se dagens kupp her på bloggen etterhvert!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Härliga bilder!

    Kram Madame Edith

    SvarSlett
  5. Fortryllende vakre bilder som alltid vennen:)
    Syntes jeg sier det hver dag hi hi hi,,,men du gjør jo alt bare så vakkert og man stor koser seg inne hos deg:)
    Du skulle virkelig tenkt på å lage en bok med alle dine nydelige innlegg og bilder:) For man oppdager jo noe nytt for hver gang man titter tilbake på tidligrer innlegg, så jeg ville veldig gjerne hatt en bok med dine skjønne bilder:)

    Ja, hørte hun skulle legge ned, veldig trist, men man skjønne jo hennes valg! Jeg hadde tnkt meg turen ned dit i dag, men så fikk jeg ikke en bil så da ble det med tanken!
    Men kan tenke med det var masse flott:)
    Ønasker deg en strålende Søndag i morgen
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Så herlige sommerbilder !!!!
    Skjønner godt at dette er favorittplassen din om dagen -
    her kunne jeg likt meg også...
    Det er bare å nyte de siste sommerdagene nå :-)

    Den kurvstolen din var jo så koselig og det hvite skapet ditt... Digger !!!
    Utrolig flott uteplass :-)
    Du er virkelig flink til å finne de rette tingene som passer sammen :-)

    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett