torsdag 26. mars 2015

Hektisk og kreativ innspurt !

En hektisk ,inspirerende og kreativ uke nærmer seg slutten..og man sitter igjen med takknemlighet og glede over å ha møtt så mange gode og positive mennesker. Å vite at man har vært til glede for noen der ute er en av de beste gleder man kan ha !

 Etter endt arbeidsdag i dag går jeg til påskeferie...noe som kjennes ufattelig godt :) Nå skal det roes helt ned men samtidig har jeg noen oppdrag som skal tas fatt på, men slikt er bare gøy å pusle med:)
Over her ser dere min gamle sjokoladeform høne fra Belgia...den er så nydelig med sin patina og form synes jeg ...det er klart den må på plass nå i påsken :) Den kommer fra Gammel Kjærlighet som opplevde en strålende kveld da Sjoukje tok med mange fine skatter til Nestun Samfunnshus på onsdag. Det var mange som ønsket seg hennes skatter :)





Litt små planting skal det også bli mer av selv om motivasjonen sank betraktelig etter at vi nå fikk et voldsom snøfall....Hadde store planer om å lage til påske utendørs i dag men nei....her er det bare snø som dominerer ved inngangen....så det får bare vente.
Vi får glede oss innendørs vi:)



Tusen fryd min evige favoritt....synes den ble fin i den rustikke potta fra Affari og rundt har jeg flettet en bjørkekrans.

Vi opplevde en fin kveld i Nestun Samfunnshus og mange tok turen denne gangen også, til stor glede for Bulken Damegruppe, Sjoukje og meg :)
Jeg hadde dekket fire inspirerende festbord og man kunne få enkle tips om hvordan man selv kan lage til fest ved hjelp av gjenbruk og egne blomsteroppsatser.

Mesteparten av gjenbruket jeg brukte på bordene er fra Gammel Kjærlighet. Noe ble også lånt av de flittige og kreative damene i Bulken Damegruppe .Alltid en gøy gjeng å samarbeide med dette :)


Gutte konfirmasjon`s  bordet ser dere en modell av her. Enkle bordkort man fint kan lage selv og ellers en glad og rustikk pynt på bordet...her var det noen som fikk gode tips :)

En nydelig stemor pakket inn i vokspapir blir en enkel og fin dekorasjon på bordet.

Mange fine skatter på Sjoukje`s stand. Jeg gikk ikke tomhendt hjem denne gangen heller.....:)
Jentenes konfirmasjonsbord gikk i hvitt og rosa...:)
Og bryllups bordet gikk i hvitt, sølv og litt grønt . Her var også pynten av gjenbruk fra både gammel og nyere dato.
Mange fikk nok en ide om at det enkle inspirerer...og det var budskapet også :) Takker igjen til Bulken Damegruppe for invitasjonen og for at så mange hyggelige folk tok turen denne gangen også :)

                                   KLEMMER VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Riktig god helg til deg :-) Jeg har kost meg med en herlig titt på dine bilder midt i arbeidstiden!!! Så nå må jeg ta meg sammen og gjøre det jeg skal gjøre før jeg tar påskeferie .-)

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder, nå kom jeg virkelig i påskestemning her. En riktig god påskeferie ønskes deg :-)

    SvarSlett
  3. So much prettiness! I love all of your beautiful photos and spring inspiration, Vibeke!

    SvarSlett
  4. Galet vackert...du är så himla duktig på bilder och inspiration! Bara så att du vet det...
    Kram Titti

    SvarSlett
  5. Så vakkert og inspirerende bilder!

    SvarSlett
  6. Beautiful pictures and looks like fun.

    SvarSlett
  7. Seeing all your whites in the beginning of this post are my favorite of your home. Simple white living I love. Its pure beauty. Happy Eastertide xo

    SvarSlett