onsdag 4. mars 2015

Hvite gamle skap

 
 
 
Jeg er MEGET svak for gamle skap.....og det er blitt "noen" her hjemme, hi, hi :) Alle har i utgangspunktet vært brune men i vårt hjem er de blitt hvite.
Dette skapet er satt oppe på et gammel bord for å "ruve" litt i høyden . Et vakkert skap med et nydelig gammel glass :) Skap og gammel stol er kjøp på Gammel Kjærlighet.
Og skapene fylles med nytt og gammelt....mest gammelt da :)

Skapet her sto i min i butikk og mange ville gjerne kjøpe det.....men nei dette ville jeg ikke gi fra meg  siden jeg sjelden ser slike. Dette vakre skapet er meget gammelt og kommer fra Danmark. Vi kjøpte det på Finn for en meget billig penge og her trengtes det masse tålmodighet..kjærlighet...og en haug med maling:))))



Skapene er malt med med hvit "chi " og med slitesterk maling som Lady supreme finish,
I dag har benkeplatene fått en ny omgang med hvit "Chi" de også, jammen blir det fint og rent når ting får en omgang med hvitt :)
                                         KLEM VIBEKE

12 kommentarer:

  1. Ohh, då har vi mer än en sak gemensamt då. Gamla skåp.
    Älskar dom och harlite för många vet inte riltigt var jag ska göra av dom. Nu har vi en koloni som kommer att svälja en hel del. Färgen är ju superbra den målar jag allt med i olika kulörer. All Jotuns fäg är Kanon. Hela stugan är målad med den i svart, engelskt röd och grön Umbra.
    Önskar dig en fin fortsatt vecka
    Kram Meta

    SvarSlett
  2. Beautiful cabinets, Vibeke, and I love how you've styled them!

    SvarSlett
  3. It looks so beautiful, and I love all the pretty pieces you have inside it!

    SvarSlett
  4. Så fint hos deg;)
    Ha en herlig kveld!
    Silje Marie/OtheliesHjem

    SvarSlett
  5. love how you have it all decorated.
    beautiful
    be blessed
    Barb

    SvarSlett
  6. great pics
    beautiful

    http://obatherbaluntukfaringitis33.blogspot.com/

    SvarSlett
  7. Du har så utrolig mye fint rundt deg, både møbler og ting og du setter det sammen på en fantastisk måte og får det til å bli en spennende historie. Jeg kan se på bildene leeenge, for å være sikker på at jeg har fått med meg alle detaljer. Jeg tror du har en helt spesiell evne til dette som du burde utvikle i langt større grad enn til bloggen, en bok kanskje. Jeg ville kjøpt den tvært! Ha en nydelig dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fantastisk god tilbakemelding fra deg:) Blir helt varm i hjertet her jeg sitter...tusen takk :) En bok i framtiden står faktisk på ønskelisten....vi får se hva som skjer i fremtiden:)Klemmer til deg

      Slett
  8. Ljuvligt! Älskar dessa vackra färger!
    Fin helg till dig!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  9. Igen sååå ljuvligt...en dröm!
    Kram,
    Titti

    SvarSlett