lørdag 14. mars 2015

Kreativ med kvist !

Så har jeg for første gang i år hatt en kreativ stund i strålende sol ute på verandaen. Åååå så fantastisk deilig...måtte det bli mange slike stunder fremover:) Jeg er som dere vet veldig glad i å leke meg med kvist og kvast...og det blir aldri perfekt resultat når jeg lager noe...men heller litt ujevnt og skjevt her og der....Men jeg liker å holde på med slike ting som dette selv om resultatet ikke alltid innfrir...jeg er faktisk glad jeg har den egenskapen...ellers hadde jeg nok ikke fått brukt kreativiteten min...og er det noe som gir meg glede er det jo nettopp den :)I dag har jeg laget serviettringer av bjørkekvister, en ide jeg har gått med en stund....

En liten bunt med bjørkekvister er blitt tvinnet sammen og festet sammen av en brun ståltrå . Suuuuper enkelt og alle kan klare det :)


Det blir litt røft og rustikk når man mixer det sammen på denne måten synes jeg :)


Her hviler eggene på en flettet krans. Finner man myke bjørkekvister som ikke brekker så lett kan man få til ganske mye med de.


 Her har jeg kledd en krans med mose og lagt bjørkevister opp på. Små puselabber har jeg også dyttet innimellom.



Spennende å lage en krans til pottene med løkblomster også...og dytter man små fjær innimellom har du en liten påske dekorasjon!

Det er travle tiden for denne damen blitt og fram mot påske vil det gå slag i slag...:) En av tingene som skal skje er inspirasjonskveld i Nevlunghavn. På Nestun Samfunnshus skal jeg dekke ulike festbord . Der vil man få tips og råd om hvordan man selv kan skape et enkelt, lekkert og personlig bord til ulike begivenheter. Sjoukje fra Gammel Kjærlighet skal også ha en egen stand med sine flotte gamle skatter det er mulig å sikre seg denne kvelden. Dagen dette skjer blir 25 mars , klokkeslett kommer nærmere.

                Fine vårlige og kreative dager ønskes dere alle!
                         
                                                       KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. hva en god idé !!! dekorasjonen er flott !!! elsker hilsener fra angie

    SvarSlett
  2. I love to see your styling!

    SvarSlett
  3. sweet. I make nests out of birch tree branches. very similar to yours. love how you put it all together in sweet picture.
    blessings
    Barb

    SvarSlett
  4. Bliver altid så dejligt inspireret af dig.
    God weekend.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  5. So pretty, Vibeke! I just love that scale - the color is wonderful - and the nest on top of it. The feathers are a great touch, too!

    SvarSlett
  6. Love the beautiful wreaths...big and small! The feathers and the pussy willow is very pretty!

    SvarSlett