fredag 20. mars 2015

Små pastell gleder....

Aldri har jeg pyntet så tidlig til påske som jeg har gjort i år...men så har våren jammen meldt sin ankomst tidlig i år også da :) De siste årene har jeg vært veldig naturell i pynten men i år sniker det seg mer gult og pasteller inn....helt herlig !!!
Disse bitte små påskeeggene er fra Åhlens og er bare såååå søte. Klart man bare måtte ha...og de blir ikke så lenge hos meg for jeg har mine utvalgte gode som skal få de når påsken er her :)......


Søte poser har de også med det skjønne nostalgiske trykket. .blir ikke så lenge her den heller..:) Noen kan glede seg til påske altså...moro å gi bort søte ting :)
Lørdag (21.mars) formiddag holder jeg sammen med Bamble Bibliotek påskeverksted. Alle er velkomne fra 10.30 til 13.00. Gleder meg til en kreativ stund med store og små :)
Riktig GOD HELG ALLE SAMMEN ! KLEM VIBEKE
 

10 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud og rigtigt hyggeligt, du er da klar til påske :-), kh Margit

    SvarSlett
  2. Nydelige pasteller!
    Skjønne egg:)
    God helg!

    SvarSlett
  3. Hi hi de äggen fick också följa med mig hem idag till mina barnbarn Ha en fin och skön helg
    Kram Meta

    SvarSlett
  4. Pastellfärger är så ljuvligt på våren!
    Ha en fin helg!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  5. Love all your pastels,hope for a great day at library,thanks.

    SvarSlett
  6. Helt nyyydelig, nå kom påskestemningen over meg:)

    Ha en fortsatt fin helg, Vibeke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Vilken fin blogg du har :) Underbara bilder och inspiration. Så fina påskägg :) Undra om de finns i Sverige också... Fortsatt trevlig helg. //Victoria

    SvarSlett
  8. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    SvarSlett