tirsdag 10. mars 2015

Ting man ikke kan kvitte seg med....

Ja jeg har gjennom årene samlet opp altfor MANGE ting man bare ikke kan kvitte seg med...en ting er f.eks denne kurvstolen. Den er virkelig en vakker sak i mine øyne og dere har sikkert sett den mange ganger på bildene mine....MEN ikke prøv å sett deg i den...ho,ho da kan den nok ende med å gå i knas..Men hvorfor hvier man den ikke ? Det hadde nok mange gjort men ikke jeg ..Jeg har hatt den siden tiden på ungdoms rommet også synes jeg er vakker i vårt miljø her hjemme.Så den får bli så lenge den holder seg sammen :)



Ja nå må jeg nesten le her jeg sitter....for alle stolene jeg viser i dag kan egentlig ikke sittes på ,ho,ho...De er mest til pynt for dama i huset lider av en slags "stolmani"....kjære tid så rar man kan bli....men det er vel ikke et loppis jeg vært på ennå og ikke kommet hjem med en stol....:) Men nå har jeg "stolstopp" altså...her finnes ingen ledig plass igjen til en stolskjønnhet:)
 
 
I dag har jeg fri så i dag tenkte jeg å ta noen bilder fra vår nyoppussede kjellerstue. Mye jobb ble det ....men så ble det jammen fint også da :) Ikke lenge til vi ses igjen...med et nytt rom i fokus :)

                                                      KLEM VIBEKE

5 kommentarer:

  1. Det där känner man igen... Att samla på sig alldeles för mycket saker som är svåra att göra sig av med... :))
    Sååå vårfräscht med vitt och blått!
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  2. Liebe Vibeke,
    wie immer wunderschöne Bilder - ich liebe diese verwaschenen Farben :-)
    Viele, herzliche Grüße aus der Windmühle
    Iris

    SvarSlett
  3. Schone Fruhling. Tolle Bilder. Liebe Grusse Katrin

    SvarSlett
  4. So pretty! I love to use old chairs in the garden,...have a beautiful day, Vibeke!

    SvarSlett
  5. Utterly charming! Have a lovely weekend! Rié

    SvarSlett