onsdag 3. juni 2015

Gled noen med blomster !

Jeg elsker blomster og elsker også å få.... og ikke minst GI BORT blomster ! Nå som det bugner av herlige duftende blomster utendørs kan det jo være hyggelig å glede noen med en "hjemmelaget  "bukett :) Jeg har lagt min elsk på disse herlige nettene i striper fra Søstrene Grene og sikret meg opptil flere i ulike farger. Disse er også en fin måte å pakke inn en fargerik bukett på. Så gir man både blomster og et nett på en og samme gang:)


 Tre forskjellige syriner og pioner fra hagen blir vakkert i mine øyne og VET jeg hadde blitt glad for å få en slik hjemmelaget bukett :) Og VET også at det er mange jeg ville gitt denne til :)
 Med disse etikettene fra Panduro kan du jo skrive en personlig hilsen.





 Nettene er enkle og fine i pris og kvalitet fra Søstrene Grene. Kan jo ikke få nok av slike i hus:)

 Så neste gang du vil glede en venn kan en bukett fra hagen være nok :)


Sånn helt plutselig har jeg bestemt for å male stuen.....har jo leeeenge tenkt å tapetsere den ene veggen vi har, men nå blir den malt i løpet av uken istedenfor. I en lys grå aquagrønn farge.....Gleder med til å sette i gang.....så håper vi at vi er heldige med det litt utradisjonelle fargevalget...:)


                                                   VARM KLEM VIBEKE

2 kommentarer:

  1. So pretty! Yes! Anyone would love to have this bouquet! I can only think of how wonderful it smells! <3

    SvarSlett
  2. Hvor godt du advokerer for at give hjemmelavede buketter! Du er heldig at have disse blomster i haven.

    Mine pæoner er slet ikke i gang endnu, og kan forstå, at selv i pæonsamleres haver er det meget få, der blomstrer endnu dette år.
    De bedste hilsner fra Lene

    SvarSlett