søndag 23. august 2015

Aller siste rest !

 Tenk at jeg fant noen vakre botanisk trykk med de søteste markjordbær og bringebær på... og jammen fant jeg noen markjordbær i dag også....og det må vel være siste rest av disse søte små for i år :)

 Så igjen ble det sommerlig stemning i mitt gamle hvite danske skap her på kjøkkenet.


Har jaktet på slike botaniske trykk i lang tid og ble selvfølgelig veldig glad når jeg fant disse.




I helgen kjente jeg for å bake litt og da ble det grissini med ost og seranoskinke. Veldig smakfulle og enkle å lage. Her brukte jeg pizzadeig oppskrift og tilsatte litt honning "for sødman"som vår Ernst sier når han baker i sine program :) Kjevlet ut små avlange stykker som jeg fylte med revet ost og skinke. Deretter brettes disse sammen også "vrir" jeg de en runde helt til slutt. Pensles  med egg og drysser et lett dryss med provance krydder til slutt. Veldig gode som tilbehør ved for eksempel grilling :)

 Neste gang jeg titter innom må vi ta en tur ut i orangeriet,der har det nemlig blitt gulv. Denne uken begynner vi på den siste store biten av dette prosjeketet nemlig panel på veggene. Etter dette er det listing og andre detaljer som skal på plass så NÅ ser jeg snart en ende på dette prosjektet:))) Selvfølgelig gjenstår det masse maling tilslutt...men det har jeg faktisk sett fram til en stund. Endelig en jobb jeg har mulighet til å bidra:))

                                       Nydelige sensommer dager alle sammen !
                       KLEM VIBEKE

 

10 kommentarer:

  1. Such pretty photos you have shown,withj wild strawberries and those lovely painted cards.

    SvarSlett
  2. Så fantastisk Vibeke! Bildene dine, de flotte funnene og ikke minst, markjordbær nå, de må være beregna bare på deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Signe :) Ja var jeg ikke heldig som fant de siste markjordbærene for i år...venta på meg de vettu :) Klem

      Slett
  3. Your pictures are fantastic!I LOVE your wire baskets and kitchen towels.

    SvarSlett
  4. Dette er nydelig og perfekt for sommeren , Vibeke ! Jeg elsker delikat rød farge og jordbær !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Linda :) Ja jeg elsker også rød og hvit sommer ! Klem

      Slett
  5. Åhhh dina galet vackra bilder, jag bara älskar dom! Du gör det enkla så vackert Vibeke...
    Önskar dig en fantastisk vecka!
    Kram Titti

    SvarSlett
  6. You have such a wonderful eye for design and vignettes. I enjoy seeing what you do and love the transferware photos and settings you create. Thank you for sharing such beautiful images!

    SvarSlett